Reklamation ved køb med kort

Du har som kortholder mulighed for at få hjælp af os, hvis du ønsker at reklamere over et køb eller en kontanthævning, hvis der er gået noget galt.

Udfyld den reklamationsformular, der passer til din henvendelse. Når du har indsendt din reklamation, får du inden for 10-15 minutter en bekræftelsesmail med et ID-nummer. Det er vigtigt, at du gemmer ID-nummeret, hvis du igen får brug for at kontakte os.

Noget gik galt ved mit køb eller min kontanthævning

Har du fx oplevet at blive opkrævet 2 gange for den samme vare, er blevet opkrævet for et køb du ikke har foretaget eller har du ikke modtaget dine bestilte varer, vil vi først bede dig om at forsøge at finde en løsning med forretningen. Får du ikke hjælp fra forretningen, er du velkommen til at foretage en reklamation hos os.

Vedhæft al den dokumentation, du har i form af kvitteringer, ordrebekræftelse, leveringsbekræftelse, og den skriftlige kommunikation, du har haft direkte med forretningen.

Reklamer uautoriserede køb eller kontanthævninger

Mit kort er tabt eller blevet stjålet

Omhandler din reklamation køb eller kontanthævninger på et stjålet eller et tabt kort, skal du spærre kortet med det samme, hvis det ikke allerede er gjort. Du skal også foretage en politianmeldelse og vedhæfte en kopi i din reklamation.

Reklamer over transaktioner på eller tabt eller stjålet kort

Køb eller kontanthævninger der ikke er foretaget af mig

Har du opdaget uautoriserede køb eller kontanthævninger, skal du hurtigst muligt spærre kortet, så der ikke kan foretages flere transaktioner. Husk også at melde de uautoriserede køb til politiet.

Reklamer over uautoriserede køb eller kontanthævninger